.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر نمایندگان شمالي به مسئولان اجرایی


تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس قرائت شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر : این تذکرات به شرح زیر است:

علیخانی نماینده مردم قزوین به رئیس جمهور درباره دستور تسریع در پرداخت حقوق مطالبات و مزایای معوقه کارگران شرکت چینی البرز و جلوگیری از تعطیلی این واحد در آستانه سال نو.

یوسف نژاد نماینده مردم ساری به رئیس جمهور درخصوص دستور تامین اعتبار برای طرح های سالن ورزشی روستای اسلام آباد شهرستان ساری ، به وزیر نفت درباره بررسی علت سوءمدیریت در اجرای طرح آب رسانی به روستا علوی کلاه ، به وزیرعلوم درخصوص اعلام استقلال مالی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره رسیدگی به وضع نامطلوب گمرک ساری .

پولادی نماینده مردم ایلام به وزیر نفت درخصوص لزوم به کارگیری پیمانکاران و نیروهای بومی در اجرای طرح های نفت و گاز ، به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره تامین پزشک خانواده در واحدهای خدماتی و بهداشتی و نامناسب بودن فضاهای بهداشتی در استان ایلام .

کرمی نماینده مردم سنندج به رئیس جمهور و وزرای بهداشت ، جهاد ، فرهنگ و کشور درخصوص دستور رفع مشکل مسکن و مسائل زیست محیطی و زباله ، تجهیز خانه بهداشت ، مشکلات کشاورزان و احداث کتابخانه عمومی.

اکبریان نماینده مردم کرج به وزیر نفت درباره رسیدگی به صف های طولانی جایگاه عرضه گاز سی ان جی در کرج .

هاشمی نماینده مردم سپیدان به وزیر کشور درخصوص رسیدگی به ناامنی در این شهرستان .

رحیمی نسب نماینده مردم خرم آباد به رئیس جمهور درباره دستور رسیدگی به اجرا نشدن عملیات ساخت دهکده المپیک خرم آباد.

نژاد فلاح نماینده مردم ساوجبلاغ به وزیر کشور درخصوص اعلام علت تخصیص نیافتن اعتبارات به دهیاری های کشور و توزیع ناعادلانه ان و همچنین ضرورت جدیت در برخورد با قاچاقچیان در کشور. محمدی و شعبانی نمایندگان مردم مریوان و سنندج به وزیر کشور درباره جلوگیری از تیراندازی غیرضروری نیروی انتظامی استان کردستان .

میرخلیلی نماینده مردم رودان به وزیر کشور درخصوص لزوم تاسیس شهرداری در روستای گروگ و همچنین ارتقای دهستان میناب به بخش ، به رئیس جمهور درباره دستور تامین اعتبار لازم برای آسفالت راه های روستایی در شهرستان میناب و رودان و دستور تسریع در جبران خسارات وارده به باغداران و کشاورزان برنتین رودان بر اثر بارش شدید تگرگ .

فلاحت پیشه و فدایی نمایندگان مردم اسلام غرب و سنقر به رئیس جمهور درخصوص دستور ابلاغ قانون بیمه کارگزاران مخابراتی روستایی .

یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد به وزیر امور خارجه درباره تلاش موثر دیپلماتیک برای آزادی خبرنگار واحد مرکزی خبر در کشور ایتالیا و لزوم برخورد جدی با دولت ایتالیا .

مرعشی نماینده مردم رودبار به وزیر راه و ترابری درخصوص ضرورت اجرایی کردن طرح تعریض کلیشون ؛ به وزیر رفاه درباره ضرورت پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی توسط سازمان های بیمه گر روستایی گیلان .

برنا نماینده مردم بروجن به وزیر نیرو درباره لزوم تخصیص اعتبار برای فاضلاب شهر گندومان .

محمدی نماینده فریدون شهر به وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهادکشاورزی درباره لزوم تمدید وام کشاورزان خسارت دیده بر اثر خشکسالی در استان اصفهان .

ثروتی نماینده مردم بجنورد به وزیر کشور درباره لزوم توجه در قبال مسائل زیربنایی استان ، به وزیر نیرو درخصوص فقدان مدیریت در برنامه ریزی و اطلاع رسانی نکردن معاونان جدید از برنامه زمان بندی آبرسانی به شهر بجنورد.

محمدی نماینده مردم مریوان به وزیر علوم درباره تسریع در اجرای بنده 11 مصوبه 24 فروردین سال 88 مبنی بر احداث دانشکده بین المللی در مریوان .

تامینی نماینده مردم رشت به وزیر کشور درباره اعلام علت نظارت نکردن بر امور بخشداری های شهرستان رشت .

امیری و حسینی نمایندگان مردم زرند و قروه به رئیس جمهور درباره دستور اقدام فوری برای حل بحران نقدینگی در صنعت برق کشور .

اقشاری نماینده مردم داراب به وزیر بهداشت درباره لزوم تجهیز بیمارستان شهرستان زرین دشت، به وزیر نفت درخصوص لزوم گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان داراب.

حسینی فلاح پیشه و تجری نمایندگان مردم پاوه اسلام آباد وقصر شیرین به وزیر راه و ترابری درخصوص بررسی علت تاخیر های مکرر پروازهای شرکت هواپیمایی اسمان در مسیر کرمانشاه _ تهران.

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به وزیر آموزش و پرورش درباره اصلاح نظام پرداخت حقوق و دفتر داران مدارس .

کواکبیان نماینده مردم سمنان به وزیر امورخارجه درباره جلوگیری از حملات تروریستی به زائران ایرانی درعراق ، به وزیر فرهنگ درخصوص جلوگیری از روند توقیف مطبوعات منتقد دولت مانند روزنامه اعتماد و هفته نامه ایران دخت و به وزرای امور خارجه و فرهنگ درباره اقدام جدی برای آزادی خبرنگار صداوسیما در ایتالیا.

سلیمی نماینده مردم دلیجان به وزیر بازرگانی درباره افزایش قیمت بی رویه اجناس و کالاها و مواد غذایی درآستانه سال نو.

کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه به وزیر نفت درخصوص رسیدگی به مشکلات شرکت گاز استان .

نصیرپور نماینده مردم سراب به رئیس جمهور درباره دستور ارائه گزارش ماده 110 قانون برنامه چهارم .

حسینی نماینده مردم نیشابور به وزرای کشور و کار درخصوص ضرورت تجدیدنظر در استفاده گسترده از کارگران افغان با توجه به بیکاری کارگران ایرانی .

سنایی نماینده مردم نهاوند به وزیر بهداشت درباره تسریع در راه اندازی و پذیرش دانشجو در دانشکده پیراپزشکی.

قاسمی نماینده مردم لاهیجان به وزیر نیرو درباره تخصیص ندادن اعتبار احداث سد دیلمان.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.